-
Gra Gorący ziemniak familijny Alexander GR0585
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 1-3 dni |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 0 szt. |
Waga | 0.775 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5906018014105 |
"Gorący Ziemniak" to przezabawna, emocjonująca gra dla całej rodziny, w której liczy się refleks i umiejętność szybkiego kojarzenia, nawet pod presją czasu.
Myśl, kojarz, rzucaj i pozbądź się Gorącego Ziemniaka zanim się sparzysz!
Zawartość:
- plansza do gry,
- pluszowy Gorący Ziemniak,
- 165 kart Pytań,
- 8 pionków,
- bączek,
- instrukcja.
Jak grać?
Rozłóżcie planszę na stole oraz przygotujcie karty z pytaniami. Grę rozpoczyna najniższy z graczy biorąc Gorącego Ziemniaka do ręki. Osoba siedząca po jego prawej stronie bierze do ręki pierwszą kartę z talii i czyta na głos pytanie. Następnie energicznie kręci bączkiem (lub uruchamia aplikację do odmierzania czasu dostępną do pobrania na smartfona). Ten, kto trzyma ziemniaka musi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie. Po udzieleniu odpowiedzi jak najszybciej przekazujemy ziemniaka osobie po naszej lewej stronie (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i ona również musi udzielić odpowiedzi na to samo pytanie. Ziemniak tak długo krąży pomiędzy graczami aż bączek odmierzający czas przestanie się kręcić lub aplikacja na telefonie pokaże stop. Wówczas osoba, która w tym momencie miała pluszowego ziemniaka w ręce spada o jedno pole na planszy.
Szybko odpowiadaj na pytania i przekazuj ziemniaka na dalej, w przeciwnym wypadku zostaniesz zgirllowany :)
Na 165 kartach znajdziemy w sumie 660 pytań, dzięki czemu rozgrywka może trwać w najlepsze! UWAGA OSTRZEŻENIE! Gra wciąga, bez względu na wiek!
Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na rozwijanie zdolności interpersonalnych u dzieci jest granie w różne gry z najbliższymi. Gry planszowe, karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci. Gry są doskonałym sposobem na wspólną zabawę w gronie najbliższych. Sklep Jokomisiada posiada szeroką ofertę gier planszowych, zręcznościowych i edukacyjnych.