• Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Kupujący jest zobowiązany sprawdzić zawartość przesyłki podczas doręczenia. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzeń/ubytków w transporcie jest protokół szkody spisany w obecności kuriera podczas doręczenia. W przypadku braku protokołu (jeśli nie udało się spisać, ponieważ przesyłka nie została sprawdzona przy odbiorze), informację, że doszło do uszkodzenia towaru należy zgłosić do Sprzedawcy najpóźniej w terminie 5 dni od daty doręczenia przesyłki. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na czas transportu, a poinformowanie Sprzedacy w terminie 5 dni pozwoli na spisanie elektronicznego protokołu szkody. Umożliwi to złożenie rekamacji w firmie kurierskiej i bezproblemową wymianę towaru.


UWAGA!

SKLEP NIE MA MOŻLIWOŚCI PRZYJĘCIA REKLAMACJI TELEFONICZNIE. PROSIMY ABY REKLAMACJE PRZESYŁAĆ MAILOWO NA ADRES E.BAJLANDIA@GMAIL.COM

ZWROTY

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem środków.

Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Długołęka-Świerkla 176, 33-386 Długołęka-Świerkla niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Życzymy udanych zakupów!