-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Kategorie
- Meble
- Drążki holownicze
- Olejnice i smarownice
- Blokady parkingowe
- Wózki manewrowe
- Polerki i akcesoria do polerowania
- Zlewarki do oleju/ misy
- Zaczepy kulowe
- Zestawy oświetleniowe
- Kanistry i lejki
- Kuferki na skuter
- Obsługa kół i ogumienia
- Narzędzia Specjalistyczne
- Lakiernictwo i blacharstwo
- Płyny katalityczne
- Akcesoria do przyczep
- Rampy i najazdy
- Podnośniki i lewarki
- Stojaki i uchwyty motocyklowe
- Podpory i kobyłki
- Zestawy narzędzi
- Imadła
- Drabiny i rusztowania
- Piaskarki
- Kompresory
- Zamiatarki
- Wyciągarki
- Kobyłki
- Polerki i akcesoria
- Elektro-narzędzia
- Giętarki
- Stacje lutownicze
- Pistolety malarskie i akcesoria
- Taśmy klejące
- Narzędzia hydrauliczne
- Betoniarki
- Wporniki montażowe
- Narzędzia pneumatyczne
- Nitownice i nitonakrętki
- Akcesoria spawalnicze i lutownicze
- Skrzynie i szafki narzędziowe
- Narzędzia spalinowe
- Gwintowanie
- Klucze
- Nowości
- Bestsellery
- O nas
- Polecamy
- Blog
- Promocje
-
-
Kategorie
- Meble
- Drążki holownicze
- Olejnice i smarownice
- Blokady parkingowe
- Wózki manewrowe
- Polerki i akcesoria do polerowania
- Zlewarki do oleju/ misy
- Zaczepy kulowe
- Zestawy oświetleniowe
- Kanistry i lejki
- Kuferki na skuter
- Obsługa kół i ogumienia
- Narzędzia Specjalistyczne
- Lakiernictwo i blacharstwo
- Płyny katalityczne
- Akcesoria do przyczep
- Rampy i najazdy
- Podnośniki i lewarki
- Stojaki i uchwyty motocyklowe
- Podpory i kobyłki
- Zestawy narzędzi
- Imadła
- Drabiny i rusztowania
- Piaskarki
- Kompresory
- Zamiatarki
- Wyciągarki
- Kobyłki
- Polerki i akcesoria
- Elektro-narzędzia
- Giętarki
- Stacje lutownicze
- Pistolety malarskie i akcesoria
- Taśmy klejące
- Narzędzia hydrauliczne
- Betoniarki
- Wporniki montażowe
- Narzędzia pneumatyczne
- Nitownice i nitonakrętki
- Akcesoria spawalnicze i lutownicze
- Skrzynie i szafki narzędziowe
- Narzędzia spalinowe
- Gwintowanie
- Klucze
- Nowości
- Bestsellery
- O nas
- Polecamy
- Blog
- Promocje
-
-
Silnik tylny do pojazdu na akumulator do gtr-s
Symbol:
silnik do GTR_S
45.00
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||
Wysyłka w ciągu | 1-3 dni | ||||
Cena przesyłki |
15
|
||||
Dostępność | 72 szt. | ||||
Waga | 1 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5907182631648 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zapytaj o produkt
Silnik tylny z przekąłdnią do pojazdu akumulatorowego
Przedmiotem oferty jest 1 sztuka silnika tynego z przekłądnią do pojazdu akumulatorowego.
w zestawie otrzymujecie państwo: silniczek, przekłądnia (czarny elemnt z trybami (tryby w czarnym elemencie)) oraz przylutowany kabelek z wtyczką.
Silnik, będący przemiotem aukcji, nie nadaje się do każdego autka. Poniżej parametry techniczne.
Oferta nie obejmuje instalacji do silnika.
Powyższy silnik nadaje się m.in do następującyh modeli: M4 R-SPORT, Mercedes GTR, Mercedes GTR_S, Mercedes G63, AUDI RS6, i inne.
Silnik tylny z przekłądnią do pojazdu akumulatorowego. Parametry techniczne: Napięcie - 12V Ilosć obrotó - 16 000 rmp Model silnika RS 380 Srednica otworu na oś - 10 mm Srednica trybu napędowego (białego elemntu) - 58 mm średnica silniczka - 27 mm Ilośc wypustek trybu napędowego (białego elemntu) 6
Silnik tylny z przekłądnią do pojazdu akumulatorowego. Silnik zakładany jest na jedną stronę. W przypadku potzreby założenia silników na obie strony - należy nabyć 2 szt. Prawa/lewa strona. Silnik jest obu-stronny - oznacza to, aby przeprogramować silnik aby jeździł w drugą stronę - nalezy przełozyć kabelki w białej wtyczce (zdjecie poniżej - wyciagnąc delikatnie czarny kabelek i w jego miejsce załozyć czerwony kabelek, a na miejsce czarnego założyć czerwony - zamienić je). Nie trzeba nic lutować aby zmienić stronę!
Silnik tylny z przekłądnią do pojazdu akumulatorowego. Parametry techniczne: Napięcie - 12V Ilosć obrotó - 16 000 rmp Model silnika RS 380 Srednica otworu na oś - 10 mm Srednica trybu napędowego (białego elemntu) - 58 mm średnica silniczka - 27 mm Ilośc wypustek trybu napędowego (białego elemntu) 6
Silnik tylny z przekłądnią do pojazdu akumulatorowego. Silnik zakładany jest na jedną stronę. W przypadku potzreby założenia silników na obie strony - należy nabyć 2 szt. Prawa/lewa strona. Silnik jest obu-stronny - oznacza to, aby przeprogramować silnik aby jeździł w drugą stronę - nalezy przełozyć kabelki w białej wtyczce (zdjecie poniżej - wyciagnąc delikatnie czarny kabelek i w jego miejsce załozyć czerwony kabelek, a na miejsce czarnego założyć czerwony - zamienić je). Nie trzeba nic lutować aby zmienić stronę!
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.