-
Zabawna GRA Nie wejdź w to nie wdepnij! GR0370
Rodzinna śmieszna gra nie wdepnij w to nie wejdź w kupkę omijanie przeszkód.
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 1-3 dni |
Cena przesyłki | 15 |
Dostępność | 0 szt. |
Waga | 0.435 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 630509645992 |
Niesamowicie zabawna gra, w której zadaniem jest omijanie hmmm... przeszkód:) kto w domu ma psa ten zrozumie.
Dzięki tej grze długie nudne popołudnia nie będą ani długie ani nudne, a wspólnie spędzony czas będzie emocjonujący i pełen śmiechu.
Zawartość:
- mata do gry,
- "koło fortuny" z wskazówką,
- opaska na oczy,
- foremka,
- 4 kubeczki z masa plastyczną, każdy o wadze ok. 55g
Cel:
Spróbuj ominąć przeszkody podczas spaceru po macie z zasłoniętymi oczami.
Przed rozpoczęciem gry:
Przed grą należy rozłożyć matę na płaskiej, równej powierzchni oraz przygotować koło fortuny (spinnera). Z dołączonej masy plastycznej i foremki należy przygotować kupki. Masa wystarcza na przygotowanie 8 przeszkód. 5 z nich należy od razu położyć na macie, w różnych miejscach.
UWAGA! Przed rozpoczęciem gry każdy uczestnik koniecznie ściąga skarpety!!!
Zasady:
Zaczyna najmłodszy zawodnik. Stoi przed matą i zakłada opaskę na oczy. Kolejny gracz kręci wskazówką spinnera i głośno mówi ilość wylosowanych kroków. Gracz z opaską na oczach musi zrobić co najmniej tyle kroków, ile zostało wylosowane. Jeśli zrobił mniej niż wymagana ilość, musi zacząć spacer od początku.
- podczas spaceru nie wolno skakać, biegać ani chodzić na palcach,
- nie wolno przerywać spaceru, nawet jeśli nadepniesz na...niespodziankę,
- jeśli gracz zgubi drogę, i zejdzie z maty przed osiągnięciem mety, inny gracz powinien odprowadzić go na miejsce, by mógł kontynuować spacerek.
Po ukończeniu biegu przez przeszkody, gdy zawodnik nie czuje już maty pod stopami, może ściągnąć opaskę i policzyć, na ile przeszkód nadepnął. Koniecznie trzeba zapamiętać tę liczbę.
Przed kolejną rundą należy uformować od nowa kupki i położyć je na macie, w innych miejscach niż poprzednio.
Na spinnerze znajdują się specjalne pola:
- pole z + należy położyć dodatkową kupkę na matę,
- pole z - trzeba ściągnąć jedną z przeszkód z maty,
- pole z pętlą - totalny misz masz czyli wszystkie kupki zmieniają miejsca.
Pamiętaj!
Jeśli stopa dotknęła przeszkody małym paluszkiem- to nadal liczy się jako wdepnięcie.
Jeśli w wyniku losowania dodawaliśmy lub odejmowaliśmy kupki, to następny zawodnik powinien i tak zacząć od 5-ciu przeszkód na macie.
By zabawa była jeszcze bardziej szalona, przed spacerkiem gracza można obrócić trzy razy w kółko- oj nie będzie łatwo!
Wygrywa osoba, która przeszła przez matę zaliczając jak najmniej niespodzianek. Był remis? W takim wypadku powtarzamy grę, aż wyłoni ona prawdziwego mistrza spaceru z przeszkodami.
Wymiary:
mata ok. 169 cm x 60 cm
obwód opaski ok. 60cm
Gra zapakowane są w efektowne, oryginalne opakowanie idealnie nadające się na prezent.
Największy wybór gier i zabaw znajdziecie Państwo w sklepie Jokomisiada.